Jdi na obsah Jdi na menu
 


Komunismus

30. 5. 2007
Komunismus

Je orientován na produkci vojenských jednotek a energie. Nevýhodou je dražší výroba mechů (místo 21 - 25 a je to opradu znát), nízká spokojenost a produkce peněz. Země mají nejlepší špionážní sítě (nejlevnější agenty ve wg, tři spy spojence), takže jedna z možností obživy jsou loupeživé akce.


Odehrání protekce

Tato vláda je na začátku věku velice silná v důsledku vysoké vojenské produkce (+15% produkce továren, +10% produkce kasáren). Na úplném začatku, v protekci se ještě nevyplatí stavět továrny (nejsou technologie - automatizace továren). Proto je nejlepší stavět kasárny (téměř většinu území, cena vojáku je na začátku vždy vysoká) poté elektrárny (+20% produkce energie, v protekci má smysl zastavit pouze na neztrátovou produkci) farmy (neztrátovou produkci) pár laboratoří (na začátku jsou potřeba technologie - rychlost stavby, nastavíme 100%).

První kola odehráváme stále za Anarchii (+20% více prozkoumá, revoluci je bezbolestná). Stavíme výše uvedené budovy, prodáváme vojáky (samozřejmě že za anarchii nemáme bonus na produkci vojáků, ale v protekci potřebujeme hlavně území) na domacím trhu (na světový nemůžeme) a kolonizujeme.

Vystoupení z protekce

Z protekce vystoupíme až po získání plných kol. Uděláme revoluci na Komunismus, využíváme bonus +10% produkce kasáren. Stále kolonizujeme (budovy hlavně kasárny, můžeme i 4% vojenských základen). V této fázy je důležité co nejdříve udělat pokroky Anti OSN a Mafia (jsou primární, zesílí rozvěsku) + běžné pokroky a nakupujeme agenty.

Poté využijeme silné rozvědky a kradema technologii (je dobré najít zemi, která dáva kolem 1300 techu/kolo). Nejčastější technologie jsou síla zbraní a produkce továren, po dosáhnutí bonusu 140% stavíme továrny (vyrobu zaměřime na tanky) a uděláme pokrok vojenský stát (+10% síla armády, menší nespokojenost s válčením; -25% efekt jednoho bodu hospodářských technologií; -10% spokojenost). Již se nám nevyplatí kolonizovat a začináme válčit.

Střed věku

Zatímco na začátku je základní jednotou voják ve středu mech. Již nezastavujeme kasárny ale továrny - +15% produkce továren (ačkoliv je tady největší slabina 25 dílu/mech). Mechy buď můžeme kupovat na dom/svet trhu ale ztracíme expy nebo je vyrábět (NEJDE ale být bez nich, a proto se stává oblíbeným cílem na mechování).

Válčením získáváme hlínu (komunismus potřebuje rozlohu, expy nikdy moc nemá - není tolik mechů jako u technokrata, ale jsou důležité).

Využíváme max rozvědku (kradení techů, ve válce atd.). Peníze na rozvědku získáváme právě z prodeje nepotřebných techů.

Některé dobyté budovy bouráme - vesnice, města, obchod. zóny, farmy,zab. střediska.

Zastavujeme elektrárny a připravujeme se na fúzní elektrárny (300% maximum Energetika nehrozí jaderná katastrofa, využijeme hlavně ke konci věku na zafarmení). Využíváme poslední důležitý bonus +20% produkce energie. Za peníze za elektřinu kupujeme techy na fúzky (samozřejmě že není prosperující mít krytých našich 400k techů elektráren, a proto je schováváme na trhu). Táké uděláme pokrok - bezpečnostní senzory (+50% obrana proti agentům a partyzánským útokům; bonusy a postihy u spokojenosti se promítnou s polovičním efektem) díky němuž si chrání své agenty, menší nevýhodou je efekt spokojenosti.

Konec věku

Ačkoliv je Komunismus ke konci presentován jako vláda bez/s výhodami, jsem přesvědčen že je právě čas na ukazání jeho síly. Díky fúzkám a robokratům (prodejem energie skupujeme trh s mechama pod 400)+ bezpečnostním senzourům mamé knowhow jak zafarmit (téměř imunní proti partyzánům, máme již pár mechů a ve válečném konfliktu můžeme použít naši supersilnou rozvědku).

Stížnosti, připomínky a jakékoliv dotazy do komentářů. Děkuji.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář